Nem nevetni, inkább sírni való az eset, ami történt. Sajnálatos, hogy a XXI. században hazánkban még mindig nincs meg egy alapvető dolog a mentősöknél. Ez pedig egy egyszerű kis berendezés, ami lehet, hogy megvan már nekik, de személyiségi jogi baromkodások miatt valószínűleg nem használják teljesen.
Mielőtt tovább szőném a gondolatot, tessék index.hu/bulvar/2009/05/13/vizsgalat_indult_egy_vegzetes_mentosbaki_miatt/ címre kattintani.
Amit egyszerűen nem tudok felfogni: pl terrorfenyegetéssel el lehet intézni, hogy két perc alatt megmondják, honnan telefonált az ürge. Viszont a mentőknél meg nem lehet azonosítani, hogy melyik mobiltelefonról hívtak és az most kb merre jár.
Ugyanis, ha elolvastad a cikket, akkor a Napnál is világosabb: aki felhívja a mentőszolgálat diszpécser központját a mobiljáról/vezetékes telefonjáról, akkor tudni kéne az ott szolgálatot teljesítő kollégának, hogy ki, milyen számról hívott és hogy az a telefonszám kb merre van.
Így ez a szomorú és tragikomikus eset nem fordulhatna elő, de mivel hazánkban sajnos ezt SEM lehet, várható, hogy nem ez lesz az első és utolsó téves eset.